Selecteer een pagina

Voor MIES PR (een PR bureau voor interior brands) mag ik iedere maand een blogpost schrijven. Met hun blogs willen ze mensen inspireren, maar vooral ook de producten van hun klanten op een originele, mooie manier onder de aandacht brengen. Regelmatig is een persbericht uitgangspunt voor een blogpost. Het persbericht bevat vaak feitelijke informatie en inspirerende beelden over nieuwe producten van klanten (super gave items uit de interieur branche!). In een blogpost is er echter ruimte voor meer: een originele twist, het toevoegen van items van andere merken, lijstjes, tips & tricks. En laat dat nu net mijn ‘pakkie an’ zijn! Ik vind het heerlijk om bestaande content, bijvoorbeeld persberichten, te transformeren naar lekker lezende blogposts die ook nog eens de potentie hebben om te scoren op social media. Want: luchtige ‘snack content’, herkenbaar, grappig of nostalgisch. Deze week verscheen mijn blogpost online over keukenverf van Little Greene. Dit persbericht was het uitgangspunt, ik maakte er deze blogpost bij:

In een handomdraai een make-over van je keuken: 6 gave ideeën! 

Dit soort opdrachten zijn geweldig. Door de samenwerking met MIES PR heb ik me de afgelopen maanden een beetje kunnen verdiepen in de interieurbranche. Een branche die zich ontzettend goed leent voor blogs en social content. Merken in deze branche hebben de meest fantastische beelden en producten. Hier is altijd wel een mooi artikel, blogpost of social content van te produceren. Erg gaaf dus dat ik iedere maand mijn bijdrage mag leveren aan de blog van MIES PR!

mies keukenverf twitter