Selecteer een pagina

Re-design website De Wilgenweard

De klantvraag

Als ik denk aan De Wilgenweard, dan denk ik aan de meeste geweldige activiteiten voor groepen, memorabele vrijgezellenfeesten, unieke teambuilding gecombineerd met buitensport, fantastische themafeesten en ontzettend gezellige familie- en vriendenweekenden. En dan heb ik het nog niet eens over het super enthousiaste team en twee geweldige, inspirerende eigenaren (die zijn echt uniek in hun soort!). Kortom: De Wilgenweard is inspirerend, uniek, fris, sportief en uitdagend. Dit waren echter niet de woorden die correspondeerden met de website. Hier was duidelijk een verbeterslag in look & feel gewenst!

Mijn aanpak

Na het inventariseren van wensen, mogelijkheden en het huidige gebruik van de website (bezoekersaantallen, bezoekersgedrag, etc.) concludeerden we met elkaar dat we niet gingen kiezen voor een totaal nieuwe website. Een re-design was voldoende, waarbij we de bestaande structuur zouden behouden. Deze was namelijk overzichtelijk en voldeed goed. Wel besloten we alle webteksten te herschrijven en de website uit te breiden met relevante content in de vorm van blogartikelen. En daarnaast wilden we een hele grote slag maken door een fris, totaal nieuw ontwerp. Ontwerpster Kris hoorde onze wensen aan en vertaalde dit naar een fantastisch ontwerp. Ik coördineerde dit proces: van het inventariseren van wensen en mogelijkheden tot het beoordelen van het ontwerp en de puntjes op de i. Uiteindelijk ging de vernieuwde website (inclusief nieuwe content) eind april 2016 live. Een resultaat waar we met z’n allen erg trots op zijn: er staat weer een site die representatief is voor de geweldige Wilgenweard!

Re-design website Wilgenweard